dilluns, 19 de maig del 2008

Conclusió

Personalment crec que l’elaboració d’aquest bloc ens ha servit a tots i a totes per endinsar-nos més en aquest món de les noves tecnologies, ja que tot i estar vivint en aquest “bum”, molts cops no som capaços d’assimilar tot allò que se’ns és posat en el nostre abast. En aquest aspecte em refereixo tant a l’elaboració del propi bloc com sobretot als programes utilitzats, com han estat el Windows Movie Maker, l’Audacity i el Kid Pix.
Cal remarcar, però, que tot això no només ens ha servit per endinsar-nos en aquest món, que també és bo ampliar els teus coneixements sobre aquests, però crec que és molt important el fet que en un futur sabrem utilitzar-los i per tant els durem a terme durant la nostra tasca docent.

Una de les coses que m’agradaria remarcar és l’experiència que més m’ha agradat, que ha estat, sens dubte, l’elaboració del vidioclip. Sobretot perquè ha estat l’activitat més motivadora, amb la qual m’he divertit molt, i sobretot pel fet d’haver-la fet en grup, ja que sempre sorgeix un resultat molt més enriquidor.

Per acabar, m’agradaria tornar a dir que l’elaboració d’aquest bloc i tot allò que aquest implica, ha estat una experiència molt agradable i enriquidora.