dilluns, 19 de maig del 2008

Conclusió

Personalment, l'experiència d'anar elaborant un bloc ha estat positiva i agradable ja que no n'havia fet mai cap i el fet de tenir un bloc que sigui propi i que el puguis modificar ( sempre d'acord amb les companyes) és una font engrasquedora i de motivació.
Les tasques proposades en la WebQuest les hem anat seguid d'una manera força equilibrada tot i que en alguns moments hem tingut algunes dificultats per posar-nos d'acord i repartir-nos la feina.
Durant tots els processos que hem anat realitzant he après nous aprenentatges de programes que no coneixia com és el cas del Windows Movie Maker i l' Audacity.
En el moment de crear el nostre Clip audiovisual anomat la música descriptiva, és quan vam tenir més problemes ja que ens va comportar dedicar més hores a grabar personalment els fets/paisatges que voliem explicar i alhora escollir una música adequada. A més, a continuació vam haver d'adequar la grabació amb la música de manera que tot concordés. Tot i els problemes que varen sorgir, va ser una experiència molt divertida. També va ser agradable, poder mirar tots els altres clips dels companys.
També vaig descobrir el programa Kid Pix i vaig veure que és un programa que permet realitzar moltes coses i és molt motivador.
Per altre banda per exemple els portals XTEC i edu365 ja els coneixia i no em van aportar res de nou.
Crec que aquests nous aprenentatges adquirits a partir d'informar-me en nous programes, em poden ajudar en la meva futura tasca de docent i utilitzar-los a l'aula.
El fet de treballar en grup, el treball cooperatiu crec que és molt productiu ja que comporta el diàleg, el respecte de les diverses opinions per tal d'arribar a un punt en comú. A més, al treballar amb altre gent fa que no sigui un treball tan monòton i pot arribar a ser més entretingut.
En conclusió, ha estat agradable per mi realitzar el nostre bloc MUSITIC amb les meves companyes.