dimarts, 20 de maig del 2008

Conclusió

Aquest bloc m’ha servit per descobrir programes i recursos molt útils en educació que ens ofereixen les noves tecnologies. Són molt interessants recursos com ledu365 l’xtec o les caces del tresor.

Amb l’elaboració del vídeo vaig aprendre a fer anar programes d’edició de vídeo i de so, cosa que fins al moment no havia utilitzat mai. I em va semblar molt útil i tot i que també ens va portar molts problemes ens ho vam passar bé fent el vídeo.

El kidpix també és un gran programa, jo havia vist com els nens de l’escola on vaig estar el feien anar i realment els hi encanta remenar-lo.

Tampoc havia fet mai cap bloc i m’ha agradat utilitzar-lo, poder-hi penjar coses, és una bona forma per comunicar-te amb l’altre gent i en aquest cas amb altres professors.
Per això penso que és bo que els nens tinguin un bloc a primària, per poder-hi explicar coses com els treballs que fa i comunicar-se per exemple amb altres escoles, i poder comentar els blocs entre alumnes.

En general l’elaboració del bloc ha estat una experiència positiva.